تیپ شخصیتی حامی INFJ :بررسی مشاغل مناسب افراد حامی

5470 بازدید
تیپ شخصیتی حامی INFJ

تیپ شخصیتی حامی INFJ هستند. با این تفاوت که تیپ شخصیتی حامی INFJ  کمترین درصد فراوانی را در میان افراد جهان دارد که شامل 1.5 درصد از کل جمعیت جهان می شود. این در صد فراوانی میانگینی است که 1.2 درصد مردان و 1.6 درصد زنان در آن نقش دارند و کمیابترین تیپ شخصیتی در جمعیت جهان است.

تیپ شخصیتی حامی INFJ
شخصیت حامی

خصوصیات تیپ شخصیتی حامی INFJ

درون‌گرا، شهودی، احساسی و قضاوت‌کننده است در نتیجه شخصیتی بسیار پیچیده دارند و دائما درگیر الهامات و آیده های ذهنی خودشان هستند. افرادی ساکت و مهربان هستند و به احساسات و منافع دیگران اهمیت می دهند. در ضمن گوش های خیلی خوبی هستند و با جان و دل به صحبت های دیگران گوش می دهند و به همه ی این دلایل به آنها لغب حامی داده شده.

در تفکرات تیپ شخصیتی حامی INFJ  همیشه فیلمی علمی-تخیلی در حال اکران است اما به هیچ وجه صرفا یک رویاپرداز نیستند و در محیط خود اثر مانده گاری میگذارند.

جدای دغدغه آنها برای حل و فصل مشکلات و رسیدگی به امور در ظاهر ، آرمان آنها به عنوان یک حامی ، ریشه کن کردن آن مشکل یا مساله است.

شاید اگر تعداد بیشتری از افراد حامی در جهان وجود داشتند جهان به جای بهتری برای زندگی تبدیل می شد. این افراد منافع جمعی را بر منافع فردی اولویت می دهند و در فکر ساختن جهانی بهتر هستند. اگر یکی از این افراد را در محیط کارتان دارید باید بدانید شانس بزرگی آورده اید.

علاوه بر شغل های مدد کاری و امداد و نجات که از خصایص آنهاست مشاغل : روانشناسی ، مشاوره ، جامعه شناسی ، شغل های مذهبی ، گفتار درمانی ، ماساژ و تخصص تغذیه ، مترجمی ، مدیر بازاریابی و مدیر پروژه  مناسب است.

انجام تست های رغبت سنج شغلی به ما آگاهی می دهد. این آگاهی که مناسب چه کاری هستیم. و یا این که چطور با شرایط کاری فعلی کنار بیاییم.

اگر نیاز دارید به مطالعه بیشتر و یا به شناخت کاملی درباره توانایی های شغلیتان دست پیدا کنید و بدانید در چه مشاغلی بیشترین درصد موفقیت و درآمد را خواهید داشت ، به آزمون شخصیت شناسی و سنجش توان شغلی در صفحه ی اصلی سایت کاریاب  سری بزنید.

بیشتر بخوانید ، بیشتر بدانید : کلیک کنید

آزمون سه دقیقه ای شغل یابی کاریاب
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=611
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تیپ شخصیتی حامی INFJ :بررسی مشاغل مناسب افراد حامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.