تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP و بهترین شغلها برای او کدام هستند؟

5474 بازدید
تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP

اگر شرکت در چالش ها و مجادلات ذهنی برای شما یک تفریح به حساب می آید باید این را بدانید که شخصیت شما از نظر مایرز و بریگز از نوع تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP  است . مایزر- بریگز دو روانشناس هستند که آزمونی را با نام آزمون MBTI طراحی کردند تا افراد کاریاب که به نبال پیدا کردن شغل مناسب هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

از نظر مایرز و بریگز تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP فردی است که متفکر، ادراکی، شهودی و برونگرا دارد. او میتواند هر چهارچوب و ساختاری را نابود کند و در برابر هر نظریه و تئوری قد علم کن. گاهی حتی این مجادله برای دفاع از تفکرات خودش هم نیست و فقط برای این که سرگرم شود یا لذت ببرد این کار را انجام می دهد.

تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP
تیپ های شخصیتی

خصوصیات تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP

فردی ذاتا شوخ طبع است و از این شوخ طبعی در جهت بیان تفکراتش استفاده می کند. به راحتی رشته کلام را در دست میگیرد و با انرژی ، هوش بالا و شوخ طبعی ، دیگران رو با خود همراه می کند. قادر است هر چالشی را با قدرت تحلیل بالایی که دارد پشت سر بگذارد.

شاید تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP  نقطه ضعف و در این حال قوتی داشته باشد و آن این است که زود از انجام کارهای روتین و تکراری خسته می شود و سعی می کند کارها را به شیوه خودش انجام دهد و این گاهی باعث می شود از این شاخه به آن شاخه بپرد.

اگر از همه ی اینها چشم پوشی کنیم مجادله گری بزرگترین نقطه قوت و ضعف آنهاست. قوت از جهتی که آنها را در هر صورت به خواسته شان می رساند. و از طرفی ضعف به این علت که ممکن است در محیط کار نتوانند با همه کنار بیایند.

بهترین شغل برای این افراد میتواند : بازیگری، روزنامه گاری، کارگردانی، مجری رادیو ، تحلیل گری در زمینه های مختلف ، کارشناس سیاسی ، سیاست مدار و مربی گری ورزشی باشد.

اگر نیاز دارید به مطالعه بیشتر و یا به شناخت کاملی درباره توانایی های شغلیتان دست پیدا کنید و بدانید در چه مشاغلی بیشترین درصد موفقیت و درآمد را خواهید داشت ، به آزمون شخصیت شناسی و سنجش توان شغلی در صفحه ی اصلی سایت کاریاب  سری بزنید.

بیشتر بخوانید ، بیشتر بدانید : کلیک کنید

آزمون سه دقیقه ای شغل یابی کاریاب
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=608
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تیپ شخصیتی مجادله گر ENTP و بهترین شغلها برای او کدام هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.