تیپ شخصیتی معمار (INTJ) برای چه مشاغلی مناسب هستند؟

5496 بازدید
تیپ شخصیتی معمار (INTJ)

شغل مساله ای است که ما نیم بیشتری از زندگیمان را با آن درگیر هستیم. اگر در محل کارمان حس خوبی نداشته باشیم و در واقع میزان رضایت شغلی ما پایین باشد ، زندگی تبدیل به کابوسی بزرگ خواهد شد. تیپ شخصیتی معمار (INTJ) یکی از تیپ های شخصیتی در آزمون رغبت سنج شغلی MBTI  است.

بهترین اقدام برای رسیدن به رضایت شغلی ، شناخت خودمان است و انتخاب شغلی مناسب با تیپ شخصیتی مان. علم روانشناسی با طراحی تست ها و آزمون های تخصصی همچون آزمون MBTI این کار را آسان کرده.

پس از شرکت در این تست رغبت سنج شغلی (MBTI) و تفسیر نتایج اگر شخصیت شما با کد INTJ نمایش داده شد باید بدانید که شما یک شخصیت معمار هستید. این تیپ در زیر مجموعه شخصیت های تحلیل گر قرار می گیرد.

تیپ شخصیتی معمار (INTJ)  یکی از کمیاب ترین تیپ های شخصیتی در جهان هستند که فراوانی آن ها تنها 2.1 درصد کل جمعیت جهان است. در مردان 3.3 درصد و در زنان 0.9 درصد دیده می شود.شخصیت این افراد درونگرا، متفکر، شهودی و قاضی است.

تیپ شخصیتی معمار (INTJ)
افراد مشهور این تیپ شخصیتی

خصوصیات تیپ شخصیتی معمار (INTJ)

انگیزه ی بالا و استقلال از ویژگی های بارز این افراد است. آنها برای رسیدن به هدف مو به مو مسیر را بررسی می کنند. بسیار ایده آل گرا ، مصمم و کنجکاو هستند. معمولا از شلوغی دوری می کنند و در خلوتشان در رویاهایشان غرق می شوند. ممکن است گاهی نسبت به مسائل بد بین شوند ولی هیچوقت از هدفشان دست نمی کشند. تشنه ی یادگیری هستند و همیشه شاگردان ممتاز کلاسند.

اگر شما هم یک فرد با تیپ شخصیتی معمار (INTJ)  هستید مشاغلی مثل : مدیریت مالی ، معماری،جراحی، دارو سازی، روانپزشکی ، وکالت و نویسنده گی برای شما ایده آل خواهد بود.

این آزمون به شما آگاهی می دهد. این را به شما آموزش می دهد که چطور با شرایط شغلی منطبق شوید. همچنین این که برای چه کاری مناسب هستید.

اگر نیاز دارید به مطالعه بیشتر و یا به شناخت کاملی درباره توانایی های شغلیتان دست پیدا کنید و بدانید در چه مشاغلی بیشترین درصد موفقیت و درآمد را خواهید داشت ، به آزمون شخصیت شناسی و سنجش توان شغلی در صفحه ی اصلی سایت کاریاب  سری بزنید.

بیشتر بخوانید ، بیشتر بدانید : کلیک کنید

آزمون سه دقیقه ای شغل یابی کاریاب
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=570
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تیپ شخصیتی معمار (INTJ) برای چه مشاغلی مناسب هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.