شغل ایده آل برای شخصیت میانجی INFP

5575 بازدید
شغل ایده آل

میانجی ها گروهی از زیر مجموعه ی دیپلمات ها در تست روانشناسی و آزمون سنجش شغلی MBTI هستند. شغل ایده آل برای این شخصیت شغلی است که زیاد برای او قواعد و قوانین نتراشد.اگر فردی هستید که نیمه ی پرلیوان را بیشتر از نیمه ی خالی آن می بینید ، یا می توانید از دل یک فاجعه یک نکته مثبت بیرون بکشید ، در گروه شخصیت های میانجی قرار دارید.

این افراد از کل جمعیت جهان 4.4 را از آن خود کرده اند که از این میانگین 4.1 درصد مربوط به مردان و 4.6 مربوط به زنان جهان است. شخصت انها ادراکی ، احساسی ، درونگرا و شهودی است که این خصوصیات از فرد یک آرمانگرای تمام و کمال می سازد. آرمانگرایی باعث می شود که شغل ایده آل این افراد شغلی باشد که در آن به دنبال پاداش و جزا حرکت نکنند. برای شخصیت میانجی INFP همه چیز از نیت و آرمان درونی شان سرچشمه بگیرد.

تنها اصولی که شخصیت میانجی INFP به آن پایبند است ، اصول خودش است و این همه از او فردی پیشرو و پیشتاز می سازد. برای همین در صنعت طراحی و همچنین شاخه های هنری حضور این افراد پر رنگ است.

شغل ایده آل
میانجی

شغل ایده آل برای میانجی ها

این افراد به جای این که در چهار چوب قرار بگیرند چهارچوب ها را می  سازند. در جهان شخصی شان زندگی می کنند و قوانین خودشان را دارند. شغل ایده آل برای آنها شغلی است که د آن بتوانند خودشان باشند. درونگرایی و احساساتی بودن همراه با ادراکات شهودی از آنها افرادی متمایز ساخته. به سختی میتوان وارد جهان این افراد شد. اما اگر وارد بشوید حسابی در قلب این شخصیت جا کرده اید.

شاید این افراد در ظاهر بی تفاوت و گوشه گیر به نظر بیایند ولی در درون سر شار از شور و اشتیاق هستند. زبان ، گفتار ، ادبیات و واژگان از علاقه های آنهاست و برای همین شاعری ، نویسنده گی و بازیگر میتواند شغل ایده آل آنها باشد.

از میان شغل های مناسب شخصیت میانجی ، پرطرفدارترین شغل ها شامل : شاعر، نویسنده ، نقاش ، موسیقی دان ، مشاور، معلم ، پژوهشگر ، فیزیوتراپ ، مددکار و مدیر روابط با مشتریان است.

اگر نیاز دارید به مطالعه بیشتر و یا به شناخت کاملی درباره توانایی های شغلیتان دست پیدا کنید و بدانید در چه مشاغلی بیشترین درصد موفقیت و درآمد را خواهید داشت ، به آزمون شخصیت شناسی و سنجش توان شغلی در صفحه ی اصلی سایت کاریاب  سری بزنید.

بیشتر بخوانید ، بیشتر بدانید : کلیک کنید

آزمون سه دقیقه ای شغل یابی کاریاب
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=647
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد شغل ایده آل برای شخصیت میانجی INFP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.