چگونه با شیرینی و کیک پزی کسب درآمد کنیم؟

5250 بازدید

چگونه با شیرینی و کیک پزی کسب درآمد کنیم؟ آیا از آن دسته از افرادی هستید که از پختن شیرینی و کیک و انواع کوکی ها لذت می برید؟ اگر این چنین است می توانید علاقه خود را به کسب و کار موفقی تبدیل کنید و از آن کسب درآمدی عالی برای خود داشته باشید. در این پست قصد دارم تا شما را با مزایا و معایب این کار آشنا کنم تا بتوانید در این شغل خانگی موفق باشید.

مزایای شغل خانگی پخت کیک و شیرینی

کاری را انجام دهید که از آن لذت ببرید.

از خلاقیت خود استفاده کنید.

در ابتدای کار به سرمایه بالایی نیاز ندارید! شاید لازم باشد مجموعه ای از ابزار پخت را خریداری کنید ، اما اصول اولیه آن چندان گران نیست.

انعطاف پذیری این کار باعث می شود تا بتوانید در مواقعی که راحت هستید به کار پخت و پز بپردازید! چه صبح زود باشد و چه آخر شب.

معایب شغل خانگی پخت کیک و شیرینی

این کار نیاز به خلاقیت و دقت بالا دارد. افراد بسیاری هستند که در این زمینه مشغول به کار هستند! ظاهر و کیفیت کار شما باعث پیشرفت شما در کار می شود.

گاهی برای پخت و پز حرفه ای تر نیاز به زمان بیشتری دارید و می تواند وقت گیرتر باشد.

به طور مرتب باید بپزید و حتی ایام تعطیل حجم کاری شما بیشتر است.

چگونه با شیرینی و کیک پزی کسب درآمد کنیم؟

مراحل شروع کار

نیاز به مکانی برای پخت و پز دارید. زیاد به خود سخت نگیرید. می توانید از آشپزخانه خود شروع کنید. و بعدا برای خود آشپزخانه جدایی را داشته باشید.

تصمیم بگیرید که چه مدل شرینی و یا کیک و کوکی می خواهید درست کنید. مثلا شیرینی های خانگی، کیک های فوندانت و موارد دیگر. تمرکز خود را بر روی یکی از آنها بگذارید.

در مورد نام تجاری تصمیم بگیرید! لیستی از چندین گزینه برای نام های تجاری تهیه کنید و از دوستان ، خانواده و مشتریان فیدبک بگیرید.

یک برنامه تجاری و بازاریابی بنویسید! برنامه کسب و کار شما جزئیات کسب و کار شما از جمله آنچه را می فروشید ، نحوه تفاوت آن با رقابت و چگونگی برنامه ریزی برای اجرای مشاغل را توضیح می دهد. برنامه بازاریابی شما استراتژی های شما را برای یافتن و دستیابی به مشتریان خود ترسیم می کند! برخی از ایده هایی که باید در نظر بگیرید تماس با کافه ها و فروشگاه های محلی است تا ببینید که آیا آنها کوکی های شما را می فروشند یا از طریق سفارش پستی با استفاده از اینترنت می فروشند.

برای محصولات خود قیمت استاندارد بگذارید.

قیمت را با استفاده از هزینه مواد تشکیل دهنده ، زمان و هزینه های سربار خود (یعنی تبلیغات) محاسبه کنید تا مطمئن شوید هزینه های خود را تأمین می کنید! فراموش نکنید که کمی سود هم اضافه کنید.

نمونه هایی را آماده کرده و از آنها برای تهیه مواد بازاریابی مانند بروشور و وب سایت عکس بگیرید! صحنه را برای تصاویر خود تنظیم کنید تا کوکی ها جذاب به نظر برسند. از بالاترین کیفیت عکس های ممکن استفاده کنید.
در صورت امکان نام کسب و کار خود را در آنها وارد کنید.

کوکی های خود را به کافی شاپ های محلی و فروشگاه های دیگر خود ببرید تا ببینید که آیا می توانید آنها را در آنجا بفروشید! آنها را به خوبی بسته بندی کنید و به همراه بروشور خود نمونه هایی را به صاحبان آن بدهید.
یک سیستم و روال معمول برای پخت ، تحویل و بازاریابی کوکی های خود ایجاد کنید! به عنوان مثال ، صبح زود پخت و کلوچه های تازه را به کافه های محلی تحویل دهید! سپس بعدازظهر را به جنبه های تجاری مانند بازاریابی و مدیریت اختصاص دهید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=586
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
مهدیه حاجی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد چگونه با شیرینی و کیک پزی کسب درآمد کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.