کارکست - قسمت اول

کارکست – قسمت اول

4746 بازدید

کارکست ، پادکستی آموزشی از کاریاب با موضوع راه های تضمینی افزایش فروش است که برای بهبود کسب و کار شما آماده شده و رایگان از مجموعه ی کاریاب و پراوش برای شما ارائه میشود.

قسمت اول کارکست، پادکستی از کاریاب

در این پادکست صوتی شما یاد میگیرید چطور فروش را در کسب و کار های آنلاین و غیر آنلاین افزایش دهید .

روش های فروش را تک به تک بررسی کرده و روش های افزایش فروش را یاد میگیریم . مثال های از کسب و کار هایی که با این روش ها توانسته اند فروش خود را در بازار چندین برابر کنند هم در این پادکست بررسی می شود.

تمامی برند های معتبر دنیا برای فروش محصول یا خدمات خود از مدیران با تجربه مارکتینگ و روش های جدید بازاریابی محصول و ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.

شما هم برای توسعه کسب و کارتون نیاز دارین حتما از روش های جدید فروش استفاده کنید تا بتوانید هم خدمات بهتری ارائه کنید و هم با اصلاح روش های سنتی و کلاسیک مشتریان جدیدی را به مجموعه کاری خود اضافه کنید.

پادکست های آموزشی کاریاب در موضوعات مختلف کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت !

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=1434
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کارکست – قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.