کارکست - قسمت دوم

کارکست – قسمت دوم

4324 بازدید

کارکست ، پادکستی آموزشی از کاریاب با موضوع راه های تضمینی افزایش فروش است که برای بهبود کسب و کار شما آماده شده و رایگان از مجموعه ی کاریاب و پراوش برای شما ارائه میشود.

چگونه کسب و کار خانگی پر سود راه اندازی کنیم؟!

در سال های اخیر اهمیت راه اندازی کسب و کار های خانگی در ایران چندین برابر شده ! بحران اقتصادی ناشی از تحریم ها و شرایط کشور و همچنین پس از شیوع بیماری کرونا با توجه به محدود شدن فضای کسب و کار در ایران همه به فکر راه اندازی کسب و کار های آنلاین و خانگی افتادند!

اما شما در این زمینه تا بحال تجربه موفقی داشته اید؟!

چندین بار سعی کردین بیزینس خودتون رو در منزل شروع کنید و شکست خوردین؟!

برای ساختن یک کسب و کار دوم یا خانگی طرح یا ایده ی خوبی هم دارین؟!

ما در این پادکست به همه سوالات شما در مورد راه اندازی کسب و کار های خانگی پاسخ می دهیم و چندین ایده جذاب و پر سود را با هم بررسی می کنیم!

پیشنهاد می کنیم این پادکست رو حتما گوش بدین و از نکات آموزشی که به صورت صوتی برای شما آماده کردیم حتما استفاده کنید .

در مورد تبلیغات کسب و کار های خانگی مخصوصا در اینستاگرام و فضای مجازی هم مفصل صحبت کردیم و با چندین مثال درآمد افرادی که کسب و کار های خانگی موفقی دارند رو بررسی کردیم.

برای شروع یک ایده ی موفق در خانه بدون سرمایه و بدون هیچ پیش زمینه ای حتما این پادکست رو گوش بدین !

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=1466
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کاریاب
کاریاب یک پلتفرم استعداد یابی سریع و کاملا ایرانیه که در کمتر از ۳ دقیقه با یک آزمون انحصاری و علمی ، توانایی ها و شخصیت شمارو میشناسه و بر اساس هوش مصنوعی اطلاعات دقیقی از رفتار و ویژگی های پنهان شخصیتت شمارو نمایش میده ! در کاریاب بر اساس این داده ها ایده های اختصاصی برای کسب درآمد به شما معرفی میشه که با یادگیری این مشاغل و انجام آنها می توانید محصول یا خدماتی تولید کرده اید را به پلتفرم معرفی کنید تا ما برای شما بازار فروش و توسعه آن را پیدا کنیم و تلاش شما را تبدیل به کسب درآمد مطمین و راحت کنیم !
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کارکست – قسمت دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.