10 روش پیدا کردن شغل های پولساز

5482 بازدید

10 روش پیدا کردن شغل های پولساز! بسیاری از افراد هستند که در کنار شغل خود نیاز دارند تا شغلی پردرآمدتر داشته باشند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اما با فکر کردن راجع به هر زمینه‌ای بنا به دلایلی همچون تکراری بودن زمینه کسب و کار و … انگیزه لازم برای شروع و راه‌اندازی ایده را نداشته اند. بنابراین امروز قصد دارم در این مقاله شما را با روش های پیدا کردن شغل های پولساز آشنا کنم.

1. پیدا کردن ایده

بسیاری از افراد شغلی را شروع می کنند تا به آنها انعطاف پذیری در خانه بودن با فرزندان یا مراقبت از عزیزان بیمار یا پیر را بدهند. خبر خوب این است که شروع به کار در خانه راحت تر و مقرون به صرفه تر از همیشه است. همچنین یک لیست بی پایان از ایده های مشاغل خانگی وجود دارد ، بنابراین می توانید ایده ای را پیدا کنید که متناسب با اهداف و علایق شما باشد.

یکی از بهترین جنبه های مشاغل خانگی امکان تبدیل یک سرگرمی به درآمد است. حتی می توانید اتاق و خانه خود را به مکانی پول ساز تبدیل کنید.

به نظر می رسد که کسب و کارهای خانگی اخیرا می توانند مشکل بیکاری را حل کنند. ویژگی خوب این کسب و کارها این است که ساعت کاری شما دست خودتان است، نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارید مثل اجاره مکان و خرید وسایل، هزینه رفت و آمد نمی دهید و نیاز به مجوز ندارید.

کار در منزل مختص کسانی نیست که مدرک خاصی دارند یا از هوش سرشاری برخوردار هستند.

بلکه مناسب تمامی افراد حتی کسانی که به دلیل محدودیت هایی قادر به خروج از منزل نیستند (همچون مادران) می باشد. و یا حتی بازنشستگان نیز علاوه بر تقویت روحیه خود، با استفاده از تجاربشان می توانند کسب و کار خود را داشته باشند.

بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم در خانه خود شغلی داشته باشیم، نیاز داریم که یکی از مشاغل خانگی مناسب با روحیه و امکانات موجود را انتخاب کنیم. در مواقعی از زندگی خود به این نتیجه می‌رسیم که داشتن شغلی در خانه می‌تواند برای امرار معاش به ما کمک شایانی کند. مشاغل خانگی به گونه‌ای هستند که شما می‌توانید در خانه خود و با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارید، به درآمد مناسبی برسید.

و اما کاریاب به شما کمک می کند که خودتان را بیشتر بشناسید، شغل مناسب و پولساز خودتان را پیدا کنید و حتی آن را آموزش ببینید.

کاریاب همه این امکانات را برای شما فراهم می کند.

10 روش پیدا کردن شغل های پولساز

2. ایده تجاری خود را آزمایش کنید

قبل از اتلاف وقت و پول در راه اندازی یک تجارت ، ایده خود را آزمایش کنید! با یک مطالعه امکان سنجی شروع کنید تا مشخص کنید آیا بازار کاری که می خواهید انجام دهید وجود دارد یا خیر.

مهم نیست که چه شغلی را انتخاب کرده اید ، اجرای یک نسخه متراکم از یک برنامه تجاری راهی عالی برای آزمایش ایده کسب و کار شما است. به عنوان مثال ، اگر ایده شما ارائه خدمات رایانه ای بود و فهمیدید که در حال افراد زیادی در شهر مشغول به این کار هستند، می دانید که این ایده تجاری انتخاب خوبی نیست مگر اینکه بتوانید راه دیگری در کسب درآمد پیدا کنید.

3. برنامه های آموزش آنلاین شغلی رایگان

بخشی از تصمیم گیری در مورد شروع کار ، ارزیابی و تنظیم مهارتهای شما است! برنامه های آموزش آنلاین شغلی رایگان، راهی عالی برای مشتاقان صاحبان مشاغل کوچک است که قبل از ورود به دنیای مالکیت مشاغل کوچک ، مهارت های خود را ارتقا دهند.

کاریاب تنها آزمون هوشمند شغلی ایران است که با پرسش به چند سوال و صرف وقت کوتاهی شخصیت شما تحلیل شده و مشاغلی خانگی و بدون سرمایه به شما معرفی می کند. این پرسش ها با  با تیمی متشکل از متخصصان و روان شناسان طراحی شده است که به راحتی می توانید توانایی های خود را بشناسید و از آن در جهت کسب درآمد استفاده کنید.

و نهایتا ایده های پولسازی را کاریاب با توجه به توانایی های شما پیدا کرده و می توانید شغلهایی که مناسبتان است را مشاهده کرده و بسته هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آموزش اولیه ای در رابطه با آن شغل داشته باشید.

10 روش پیدا کردن شغل های پولساز

4. ایده های تجاری اینترنتی

اینترنت نه تنها انجام برخی از انواع مشاغل را آسان تر کرده است بلکه گزینه های جدید تجاری را نیز ایجاد کرده است. بسیاری از شغل های اینترنتی وجود دارند که به راحتی می توانید در رابطه با آنها اطلاعات دریافت کنید و آنها را آموزش ببینید و پولدار شوید. شغل های همچون طراحی وب، دستیار شبکه های اجتماعی، فریلنسری و … .

بسته های آموزشی کاریاب در این رابطه به شما کمک می کنند.

5. استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مملو از ایده برای شروع یک شغل پولساز است! این روزها اینستاگرام بین افراد از محبوبیت بسیاری برخوردار است! اگر در کاری خبره و چیره دست هستید، قطعا مخاطبین زیادی در دنیای اینترنت وجود دارند که تشنه فراگیری از شما و به اشتراک گذاشته شدن تجربیات و دانش شما با خود هستند! این مخاطبین حاضر هستند پول بپردازند تا با بهره‌گیری از تجربیات شما در آن زمینه تخصصی بخصوص تبدیل به یک حرفه‌ای شوند. 

6.  از سرگرمی‌های خود یک کسب‌وکار سودآور بسازید.

درست است که می توانید راه های بسیاری برای تبدیل سرگرمی خود به حرفه پیدا کنید! ابتدا مطمئن شوید که در زمینه سرگرمی خود تجربه ای دارید! گزینه های خود را برای انتقال به یک حرفه سرگرمی ارزیابی کنید! به تدریج زمان بیشتری را برای حرفه جدید خود اختصاص دهید و زمان کمتری را برای حرفه فعلی خود اختصاص دهید.

سرگرمی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید! اگر بیش از یک سرگرمی داشته باشید ، انتخاب خواهید کرد که کدام یک را به یک حرفه تبدیل کنید! به این فکر کنید که واقعاً کدام سرگرمی شما را هیجان زده می کند! در آن سرگرمی راهی را برای حرفه ای شدن دنبال کنید.

10 روش پیدا کردن شغل های پولساز

7. در رابطه با کسب و کارهای موفق مطالعه کنید.

مطالعه داستان افراد موفق همیشه تاثیرگذار است! همه ما برای چیزی که بتوانیم با آن رابطه برقرار کنیم شور و اشتیاق داریم! همگی دارای مهارتهایی هستیم که فقط منتظرند کشف شوند. 

بنابراین قدرت پنهانی را می‌توان در اکثر مکانهای پیش‌پا افتاده یافت! و ما همگی دارای مهارتهایی هستیم که فقط منتظرند کشف شوند. 

8. اگه دنبال شغل خانگی بدون سرمایه میگردی کاریاب بهت کمک میکنه!

شما می تونید با انجام آزمون رایگان کاریاب در کمتر از ۵ دقیقه به تحلیل شخصیت دقیق شغلی خودتون دست پیدا کنید! و نمودار کاملی از ویژگی های خودتون و شخصیتتون پیدا کنید.
کاریاب موتور جستجوی شغل ایرانه و میتونه به شما شغل هایی که مناسب شخصیتتون هست رو پیشنهاد کنه.

 9. رزومه بنویسید

یک رزومه می تواند به شما کمک کند تا از رقبا جدا شوید! حتی اگر اطلاعات زیادی برای اضافه کردن نداشتید ، یک رزومه نشان می دهد که در جستجوی کار جدی هستید.

10. برای بسیاری از مشاغل درخواست دهید

.برای بیشترین مشاغل ممکن، اقدام کنید.

به جای اینکه منتظر بمانید تا از یکی پاسخ بگیرید قبل از اینکه برای موقعیت دیگری تلاش کنید ، درخواست خود را ادامه دهید.

برای تکمیل یک درخواست شغلی آماده باشید! هنگام درخواست شغل بصورت آنلاین ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بیاورید! و هنگام پر کردن برنامه های شغلی آنلاین ، جزئیات آن را در دسترس داشته باشید! برای بیشتر مشاغل ، به موارد زیر احتیاج دارید:

اطلاعات تماس (آدرس و شماره تلفن)
سوابق آموزشی
فعالیت های فوق برنامه
مهارت های مربوط به شغل
در دسترس بودن (روزها و ساعت ها)
مشاغل قبلی و اطلاعات تماس با کارفرما (اگر سابقه کار دارید)
سابقه حقوق و دستمزد (اگر سابقه کار دارید)

تا جایی که می توانید درخواست دهید ، وقت بگذارید و با تماس یا ایمیل برای پیگیری درخواست خود ، این موضوع را پیگیری کنید! این نشان می دهد که شما به طور فعال در جستجوی کار هستید و به موقعیت علاقه مند هستید.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://karyab.info/blog/?p=1124
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
مهدیه حاجی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد 10 روش پیدا کردن شغل های پولساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.